Werkwijze & Voordelen

Gerechtsdeurwaarders waar en wanneer u het nodig heeft

Deurwaarderwijzer biedt een landelijk dekkend netwerk voor al uw ambtelijke werkzaamheden. Jarenlange ervaring en specifieke kennis van de (lokale) markt worden gecombineerd in één centraal gereguleerd digitaal werkproces.

Deurwaarderwijzer wordt ondersteund door een eigen volstrekt unieke automatisering. De automatisering is volledig webbased. Uw opdrachten worden centraal aangeleverd en u heeft vervolgens met één inlogcode realtime toegang tot uw gehele portefeuille in Nederland.

Wij vinden transparant werken erg belangrijk. Dit bevordert de goede communicatie tussen deurwaarderwijzer en haar relaties. Zo heeft u altijd online toegang tot uw dossiers en de daarin opgenomen informatie, zoals financiële overzichten (inclusief rente, kosten en gedane betalingen), aantekeningen, correspondentie, processtukken (eenvoudig te downloaden uit het dossier in PDF formaat) enz.

Wanneer een wijziging in het dossier plaatsvindt, wordt u hiervan automatisch op de hoogte gebracht via een e-mail. De workflow wordt centraal ingeregeld. Ook (financiële) afspraken worden centraal doorgevoerd. U heeft één centraal aanspreekpunt voor zowel financiële afspraken als afspraken aangaande de workflow.

Omdat op één digitaal platform wordt gewerkt, kan met één druk op de knop een rapportage worden gegenereerd over de gehele portefeuille. Deurwaarderwijzer is ontstaan vanuit de behoefte van opdrachtgevers om met één partner zaken te doen. Eén partner waaraan alle ambtsopdrachten kunnen worden overgedragen en tevens snelle afrekeningen verzorgt.

Deurwaarderwijzer wordt aangestuurd door een in eigen beheer ontwikkeld en onderhouden automatiseringssysteem op basis Microsoft dotnet 3.5 dat de mogelijkheid biedt om maatwerk passende (rapportage) oplossingen te bieden. Deurwaarderwijzer zorgt altijd voor de toepassing van de nieuwste technologieën.

Trefzekerder en daadkrachtiger kan het niet!

Landelijk dekkend netwerk van deurwaarders

Voordelen

  • Onverhaalbare kosten altijd afgedekt tegen een vast tarief
  • Geen dossierkosten.
  • Geen regelingskosten bij betalingsregeling.
  • Geen afwikkelingskosten of andere resultaatgerichte beloningen.
  • Betekening dagvaarding conform Btag-tarief.
  • Betekening en bevel conform Btag-tarief.
  • Landelijke dekking.
  • Tussentijdse afdrachten (op dossierniveau).
  • Vaste contactpersoon (gerechtsdeurwaarder).
  • 24/7 Online inzage in uw dossier(s) (realtime).
  • 24/7 Online managementinformatie (realtime)/statistieken
  • Automatische stand van zaken melding inclusief betalingsmelding.
  • Eigen subdomein met realtime dossierinzage tbv uw relaties, gestyled in uw webdesign!
  • Eigen partner(web)pagina voor communicatie strategisch samenwerkingsverband.
  • Gebruik van speciale (wettelijk beschermde) derdengeldrekeningen
  • Toezicht door overheidsorgaan BFT.
  • Optioneel: Opstellen dagvaarding + begeleiding procedure bij verstek 50% liquidatietarief.
  • Optioneel: Opstellen dagvaarding + begeleiding procedure op tegenspraak via Juristwijzer*.

Professionele
begeleiding bij
ambtelijke invordering

Baldinger Gerechtsdeurwaarders is lid van de Koninklijke Beroepsorganisatie van Gerechtsdeurwaarders.

Koninklijke Beroepsorganisatie van Gerechtsdeurwaarders.

Deurwaarderwijzer is een onderdeel van Baldinger Gerechtsdeurwaarders

Gericht op resultaat, gedreven door rechtvaardigheid